nissesliv

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Nisse - 12 februari 2012 13:05

 


Visst ser det lite mysigt ut där? Ja, det är där jag, Greta och många av våra nissevänner brukar träffas. Går man längre in i grottan så är detta även en nisseport vilket gör det till ett perfekt tillhåll att träffas och umgås lite. Ni ser att det finns lite stenar där inne. Den största i mitten brukar vi använda som bord att ställa våra bullar och dricka på. Sedan har vi småstenar runtomkring som är perfekta att sitta på.


Idag träffade vi dock inte på några nissevänner. Vi hade inte heller bokat in något möte, men jag tänkte mest att det skulle vara kul att presentera detta ställe för er nu när jag och Greta ändå passerade där i morse.


Imorgon är det alla hjärtans dag, en dag jag tycker borde finnas varenda dag hela året. Man ska alltid visa sin omgivning hur mycket man uppskattar dom och framför allt sina riktigt nära och kära. Men eftersom det nu är alla hjärtans dag imorgon så ska jag baka lite hjärtkakor till Greta som hon ska få till fikat imorgon. Detta ska jag passa på att göra nu när Greta ska göra i ordning i vår jordkällare.


På återseende!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är Nisse och detta är delar av mitt mytomspunna liv.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards