nissesliv

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Nisse - 22 februari 2012 21:32


Ja, men ser här vem som ligger och tar upp hela sängen. Just det, det är ju arma lilla jag. Det är en förkylning som jag åkt på. Inte ofta vi nissar blir sjuka men ibland drabbar dom där envisa förkylningarna oss. Jag har sovit bort massor med timmar, fått varm soppa av min goda Greta och jag har vilat framför brasan, invirad i en pläd. Känner mig lite frusen också. Det blir till att ta det lugnt några dagar tror jag bestämt.


Nåja, vårt besök vi hade var i alla fall jättetrevligt. God mat och härligt sällskap, vi skrattade och gottade oss hela kvällen. Det blev sent och vi störtade i säng när alla hade gått hem. Sedan gick det två dagar då vi bara har fixat och donat lite och sedan slog förkylningen till. Det är bra halt ute också, så kanske lite skönt att jag inte behöver ta mig ut så mycket nu när jag håller på och kryar på mig.


Hoppas ni alla mår bra och håller er friska. Host, host och snörvel från mig.



 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är Nisse och detta är delar av mitt mytomspunna liv.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards