nissesliv

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Nisse - 2 januari 2011 20:00

  


Gott Nytt År mina vänner och God fortsättning på det nya året!

Tomtemor och jag har varit hos jultomten med alla andra nissar och firat in det nya året. Vi har kalasat på både glögg, läsk och saft, små ostkuber, kex och kakor. För att inte tala om all god mat vi har ätit och alla danser vi dansat. Det har varit så roligt och helt underbart att få fira in det nya året med hela min tomtefamilj.


På kortet är det jag och tomtemor som pussar in det nya året. Vi gör så varje år, en stor puss precis vid tolvslaget, sedan tar vi oss en varsin pepparkaka för att önska varandra ett gott nytt år utan några förkylningar.


Nu är vi dock hemma i vår stuga igen och vi har båda sovit gott hela natten. En lugn och skön dag har vi haft. Med ny ork och nya krafter bestämde jag mig för att lägga upp vår nyårsbild och berätta lite för er hur vi hade det. Och nu när alla krafter är återhämtade blir det snart dags för nya äventyr.


På återseende mina vänner!



Presentation


Jag är Nisse och detta är delar av mitt mytomspunna liv.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards