nissesliv

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Nisse - 14 januari 2012 11:45

 


Borta bra men hemma bäst! Ja, så är det nog.


Nu är jag och Greta hemma i stugan igen. Vi kom hem igår och då värmde vi upp stugan och åt lite gröt till middag. Sedan slocknade vi båda i sängen på en gång. Vi har haft fartfyllda dagar med både bad, slädåkning, skidor och kalas. Ja helt enkelt härliga dagar tillsammans.


Vi vaknade tidigt i morse efter en god natts sömn. Efter frukosten började vi plocka ner allt julpynt. Nu är det nerpackat i sina lådor som vi ställt undan inför nästa jul. När vi var klara med det virade jag in mig i min sköna pläd och tog en tupplur i sängen medan Greta bestämde sig för att baka lite bullar. Jag vaknade till doften av nybakat, hur härligt är inte det. Lite fika väntar nu, sedan ska vi tillsammans läsa igenom våra vänners bloggar, vi har ju gått miste om några dagar.


Kram på er alla!



Presentation


Jag är Nisse och detta är delar av mitt mytomspunna liv.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards