nissesliv

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Nisse - 16 december 2011 16:15

 


Vem har vi här? Ja men visst är det jag, Nisse. Jag har varit hos min kära människofamilj och hälsat på igen. Denna gången följde Greta med så att hon kunde fotografera allt roligt jag sett. Gretas egna besök hos sin familj var toppen. Suget efter mina fina vänner blev så stort efter Gretas berättelse att vi genast på morgonen gav oss iväg.



Nu kanske ni ser mig lite bättre? Dom har massor med fina flaskor i deras kök, även i skåpen. Ställer man sig bakom flaskorna så kan man allt få lite att skratta åt när man ändrar kroppsform.

  

 


Så här glad blev jag av att få komma till dessa underbara människor. Julpyntet prydde hemmet så fint och i fönstret hängde fina dekorationer som jag tog en liten sving i. Mer bilder från besöket kommer, det lovar jag. Nu ska jag bara sätta mig ner och känna behaget efter mitt fina besök. Härligt, härligt.


På återseende mina vänner.

Presentation


Jag är Nisse och detta är delar av mitt mytomspunna liv.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards