nissesliv

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Nisse - 24 oktober 2011 17:45

 

Vilket kanonväder det har varit, det må jag säga. Hela min vecka har varit ett äventyr efter det andra, jättehärligt. Jag kan inte sluta tänka på min goda vän Kasper, han är en sån fin och snäll hund. Honom måste jag hälsa på fler gånger. Jag har även börjat läsa Kaspers blogg, jag måste ju få veta hur det är med honom dagligen. Det finns flera sådana bloggar som jag varit och besökt. Vad jag inte visste var att många av dessa hundar med deras mattar och hussar sett eller skymtat något som liknat nissar i skogarna, anat var våra portar finns. Det måste jag säga är lite spännande. Det är som att olika världar nästintill möts.


I helgen tog jag och Greta oss en ordentlig skogspromenad, njöt av solen som fortfarande värmer och bara andades in doften av skog. Vi plockade med oss torra grenar och gamla torkade strån mm som vi kan elda med när vi till exempel grillar.


Nu ska jag vira in mig i myspläden och bara njuta av eftermiddagen och kvällen med en eller två koppar pepparkakste.

Presentation


Jag är Nisse och detta är delar av mitt mytomspunna liv.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards